قیمت گذاری هدانیک در شرایط نااطمینانی: یک الگوی نظری رفتار مصرف‌کننده

یگانه موسوی جهرمی؛ ارغوان فرزین معتمد

دوره 7، شماره 1 ، شهریور 1397، ، صفحه 55-60

https://doi.org/10.22099/ijes.2018.27490.1396

چکیده
  رفتار مصرف‌کننده در قالب یک تابع مطلوبیت جمع‌پذیر با رهیافت قیمت‌گذاری هدانیک، در بازار مجازی فرمول بندی شده است. از آنجا که بین سفارش و خرید برخط محصولات (کالاها و خدمات) و وصول آنها وقفه زمانی وجود دارد، لذا مصرف کننده در شرایط نااطمینانی تصمیم می‌گیرد.  سطح رضایت خاطر از محصولات دارای مشخصه‌های مختلف، با توجه به بردار احتمال ...  بیشتر